Friday, January 1, 2010

A Magyar Baratiem-nak

First let me wish everyone a very HAPPY NEW YEAR!

--- Then, I want to send a special welcome my Hungarian friends and visitors and wish them well in the coming new year.  Many years ago, I lived and taught (English) in Hungary. I was in a small town/city near the border of Romania and was there for two years.  Hungary and its warm, wonderful people have a very special place in my heart!  

Lattam hogy 3 ember jott a bloggam meglatogatni Magyarorszagrol  ezzen a heten.  Valoszinu csak a baratiem, de ha uj latogato - nagyon orulok hogy jottel.  Csak egy kicsit Magyarul beszelek (egyre kevesebb!).  Tizen-ot evvel ezzelot tanitotam (Angolul!) egy kis varosan (Mako).  Persze, meg van baratiem Magyarorszaggon.  Valamikor kellene vissza-menni a csaladdammal.

Most, akartam mondani mindenkinek-- kellemes unnepeket kivanok es boldog uj evet mindenkinek!

(Bocsanot a sok, sok hibak miatt!!)

5 comments:

  1. Szia, azt hiszem, nem a barátaid közül vagyok, csak az egyik látogatód Magyarországról.
    Köszönöm a jókívánságot!
    BUÉK!
    G.

    ReplyDelete
  2. Szia G,
    Koszonom hogy irtel. Oroluk megismerni teged (bisztos roszak irtam, ugye?!!).

    ReplyDelete
  3. I am Hungarian but I live now in Spain. I just would like to tell you that I really love your blog. :-) My children educated in school but we started to do lapbooks to learn for the exams - and just for fun as well. :) I have found some really fantastic ideas here!
    And never mind your Hungarian, my English is not better either :) And do not forget: Hungarian is one of the most difficult languages in the world!
    Igazán jól beszélsz magyarul!
    Gratulálok!

    ReplyDelete
  4. Liza,

    még mindig szuperül tudsz angolul, fantasztikus, hogy ilyen sok idő után is így emlékszel mindenre! Néha, amikor eszünkbe jut, meglátogatjuk a blogot. Nagyon tetszik, és nagyon szépek a gyerekek (meg ti is!).

    Puszi,
    Gábor (Nemes)

    ReplyDelete
  5. Nemrégiben találtam csak a blogodra. Igazán kellemes meglepetés volt magyar sorokat olvasni. Köszönöm a sok hasznos anyagot!
    Noémi

    ReplyDelete